آنچلوتی: رونالدو و بیل می توانند درکنار هم بازی کنند

http://u.goal.com/301100/301142_heroa.jpg

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی اعلام کرده که کریستیانو رونالدو و گرث بیل می توانند درکنار هم بازی کنند.

این روزها نگرانی های زیادی درمورد اینکه کارلتو چطور می خواهد با بهره گیری از سیستم سابقش ، از این دو بازیکن درکنار یکدیگر استفاده کند وجود دارد. و با توجه به وجود شباهت های زیاد میان سبک بازی کریس و بیل این نگرانی ها افزایش یافته اما سرمربی ایتالیایی رئال اعلام کرده که درحال حاضر سیستمی را مد نظر دارد که می تواند بهترین بازی های ممکن را از دو ستاره گران قیمت دنیای فوتبال بگیرد.

آنچلوتی در گفتگو با یوفا دات کام گفت:« نه ؛ از رونالدوبه عنوان مهاجم استفاده نخواهد شد. فکر می کنم که ما با سیستمی کار کنیم که بهترین بازی ممکن را از هر دو بازیکن بگیریم. باید بازیکنان را درپستی به کار بگیری که در زمین احساس راحتی کنند. همه چیز خوب پیش می رود. رئال مادرید باشگاه بزرگی است و سازماندهی خوبی دارد.من هیچ شکی ندارم که همه چیز برای بیل خوب پیش خواهد رفت. در تطبیق یابی او با تیم هیچ مشکلی پیش رو نخواهد بود. تیم از زمانی که من به رئال آمدم تغییرات کمی داشته. »

سرمربی ایتالیایی رئال در تمجید از بیل گفت:« بیل بازیکن بزرگی است و خیلی هم جوان است. او فقط می خواست به اینجا بیاید و برای رئال مادرید بازی کند و مطمئنم که دراین مسیر موفق خواهد شد. »

با جدایی مورینیو از رئال و پیوستنش به چلسی کارلو آنچلوتی هدایت تیم مادریدی را در دست گرفت و او حالا اعلام کرده که نگرانی خاصی مرتبط به شغل جدیدش ندارد:« این فشارها برای یک سرمربی عادی و طبیعی است. سطح فشار در تیم هایی مثل رئال مادرید و پاری سن ژرمن بالاست. این فشاری  است که برای دست یابی تیم به اهداف ایجاد می شود  و شاید همیشه نتوان به اهداف رسید. بعد از سالها تجربه، در نهایت به این فشارها عادت می کنی.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 17 شهريور 1392 ا 23:4 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.